Voda je jedním z nejdůležitějších prvků lidského těla. Když nedostanete dostatek H2O, vaše tělo se stane dehydratovaným – což vede k pocitu slabosti a snížení motivace. Můžete se cítit, jako byste byli vždy hladoví, a překvapivě to může způsobit, že budete vypadat bujněji.

Je to proto, že se vaše tělo pokouší zadržet každou poslední kapku vody, kterou může, když jste dehydratovaní, což může způsobit, že vypadáte, jako byste přibrali. A nikdo nemá rád ten zvuk, když se snažíte ztratit 10 liber.

Z těchto důvodů, jeden z našich nejlepších tipů je pro vaše tělo je opakovaně chytit láhev s vodou. Naplňte ji a vypijte. Dietolog Jim White, RD, ACSM doporučuje standardní 64 oz vody denně.

Tím, že pijete doporučený příjem, vaše hubnutí se stane více dosažitelným.

Dostatečný příjem vody má schopnost zvýšit váš metabolismus, pomoci vám cítit se déle svěže a udržet si hladinu energie na nejvyšší úrovni.

Nedávný přehled publikovaný v časopise Obesity zjistil, že ženy ve čtyřech velmi odlišných, ale populárních dietách zažily větší ztrátu hmotnosti při pití více vody.

Ale tady je ta nejdůležitější věc: je tu správný a špatný čas na uhasení žízně.

Bylo naprosto úmyslné, aby pitná voda nebyla umístěna na našem seznamu 30 věcí, které je třeba udělat před spaním, aby ste zhubly. Erin Palinski-Wade, RD, CDE vysvětluje: „Pokud pijete příliš mnoho před spaním tak se stane, že se několikrát probudíte uprostřed noci na močení.“

A stejně jako voda je spánek znám jako klíčový faktor při získávání vašich cílů hubnutí.

Doporučených 6-8 hodin spánku opravdu znamenají rozdíl v našich životech. Ve skutečnosti společnost Sleep Research Society přišla na to, že ti, kteří spali příliš málo (5-6 hodin) a ti, kteří spali příliš mnoho (9-10 hodin), jsou náchylní ke zvýšenému riziku zvýšení tělesné hmotnosti a ještě horšímu zisku tuku.

Palinski-Wade nabízí jednoduché řešení – nařezané na našem oblíbeném nápoji s nulovým obsahem kalorií zhruba tři hodiny, než plánujete jít spát.

V tomto časovém rámci bude vaše tělo schopno zpracovat a budete líp odpočívat před tím, než se přeruší váš spánek krásy.

Tip:

Probuďte se a začněte svůj den příjemnou velkou sklenkou vody. Nyní máte jen sedm dalších! Budete-li pokračovat v hydrataci, můžete využít výhod vlevo a vpravo.

Od jasnější kůže až po zvýšení energie bude Vám vaše tělo děkovat. A pokud plánujete vypnout světla kolem 11 hodin, zpomalte kolem 20 hodin, abyste svému tělu poskytli dostatek času na zpracování vody a nechali si odpočinout sedm hodin spánku.

Další věc, kterou víte, váš ranní budík je pryč a je čas začít znovu!

(Eat This, Not That!, foto: Pixabay, ceskoaktualne.cz)

Komentáře

Sdílejte