Metabolismus se u každého člověka výrazně liší. Někteří jsou požehnáni mega spalováním tuků, jiní musí pracovat trochu tvrději. Je to štěstí zásuvky.

To znamená, že existuje mnoho způsobů, jak vylepšit vaše nežádoucí libry, nebo, pokud neztratíte tuk, udržet tělo v rovnováze.

Je důležité si uvědomit, že důležitější než cokoli jiného je vyvážená strava.

Říká se to hodně, ale je to pravda: ovoce a zelenina, dávka bílkovin a spousta dobrých tuků jsou nezbytné. A samozřejmě cvičení.

Zde je několik dalších tipů, jak udržet svou optimální váhu …

Jezte dost

Pokud máte dostatek pohybu a budování svalů, může konzumace příliš malého množství kalorií znamenat ztrátu svalů.

Sval pomáhá metabolismu tiknout – čím více svalů máte, tím větší váhu ztratíte, protože svaly nadále spalovají tuk dlouho poté, co jste si zacvičili.

Existuje jednoduchá rovnice omotaná fitness instruktory a odborníky na výživu: „weights for weightloss“ – “závaží pro strátu”. Je to pravda – a konzumace dostatečného množství bílkovin, komplexních sacharidů a ovoce a zeleniny pomáhá při údržbě.

Zelený čaj

Nebo jakýkoli čaj, opravdu. Jedna nedávná studie zjistila, že účastníci, kteří se rozhodli pro zelený čaj u šumivých nápojů a nealkoholických nápojů naložených sladidly, ztratili další dvě libry tuku v břiše než obvykle.
Zelený čaj obsahuje katechiny, druh antioxidantu, který pomáhá přeměnit tuk na energii.

Dostat se do tělocvičny

Pokračování v cvičební zprávě v tělocvičně je důležité. Týmové sporty pro kardio, veslování, posilňování – všichni jsou skvělí a nejlepší je ich mixovat. Je to tak zábavnější.

Aerobní cvičení je životně důležité pro udržení všeho tikajícího nad sebou, závaží jsou skvělá na spalování tuků a intervalový trénink – například jízda na kole rychle a pak po určitou dobu sníženým tempem – společně tvoří pevný základ.

Některé skvělé potraviny, které pomáhají

Mnoho dietologů doporučuje vejce, brokolici, plnotučné mléko, olivový olej, ořechy, losos a další libové proteiny a spoustu ovoce a zeleniny. Je to všechno na živinách, které přinášejí.

Vezměte si například vejce. Někteří lidé jedí jen bílek ve snaze zbavit se liber. Ale konzumovat celé vejce je lepší nápad.

„Žloutek obsahuje mnoho živin vyvolávajících metabolismus, včetně vitamínů rozpustných v tucích, esenciálních mastných kyselin a – hlavně – cholinu, silné sloučeniny, která útočí na genový mechanismus, který spouští vaše tělo k ukládání tuku v játrech,“ píše Eat This, Not That portál.

Přeskočit dietní sodu

Kromě nízkých kalorií, mnoho studií naznačuje, že dietní soda je spojena s přibýváním na váze, chutě cukru, metabolickým syndromem a řadou dalších problémů.

Pití dietních nápojů v podstatě láká vaše tělo – a přestože na začátku nejsou přijímány kalorie, mohou nápoje vést k problémům v řadě.

Omezte chlast

Pravděpodobně ne, že pití pohrává s vaším tělem. Se zábavou a odvíjením není nic špatného, ​​ale má vysoký obsah kalorií a nečiní vám nic navíc.

Portál Food říká: „Když vaše tělo má koktejl, který se rozpadá, má přednost před jakýmkoli jídlem, které jste už jedli a které čeká na trávení. To zpomaluje celý metabolický proces. Ve skutečnosti někteří vědci tvrdí, že může snížit schopnost těla spalovat tuk až o 73 procent!“

Ztlumit světla

Podivné! Studie však ukazují, že telefony a světla narušují váš spánek a vaše tělo potřebuje solidní a kvalitní odpočinek, aby mohlo být svěží.

Váš metabolismus je součástí zdravého těla – a nedostatek spánku vám nebude k ničemu.

Hodně smíchu

Vážně? Zjevně ano.
Pravý smích pálí energii a zvyšuje srdeční frekvenci, podle studie zveřejněné v Mezinárodním věstníku obezity. 15 minut chichotání znamená, že spálíte asi 50 kalorií!

Snižte teplotu vaší ložnice

Pozoruhodná nová studie zveřejněná v časopise Journal of Diabetes naznačuje, že vaše tělo ukládá „dobrý“ tuk v chladnějších teplotách.
Podporuje to výzkum. Nebuď příliš chladný – ale budeš mít užitek, když budeš mít ložnici v pohodě.

Káva

Káva, stejně jako čaj, je dobrá zpráva. Metabolismus vašeho těla těží z kávy, protože kofein zvyšuje energii a zvyšuje srdeční tep.
Nepijte příliš mnoho – ale stejně jako cokoli jiného, ​​je to mírný pozitivní dopad.

Toto je jen několik tipů. Je jich mnohem víc. Zásadní je také pití hodně vody, přeskakování zdřímnutí, a existuje spousta dalších potravin, které se pokoušejí jíst více.

Stejně jako cokoli jiného, ​​mnoho vědy za těmito věcmi je založeno na důkazech, ale není zcela přesvědčivé – proto neočekávejte zázraky a neberte všechno jako konkrétní skutečnost.

Jedinou věcí, kterou si je třeba pamatovat, je jíst dobře a dělat spoustu cvičení. Což zní jednoduše a snadno, ale v moderním světě to není tak snadné.

(Mirror.uk, foto: Pixabay, ceskoaktualne.cz)

Komentáře

Sdílejte