Britové řeší předvelikonoční skandál. Jeden z rozzlobených zákazníků firmě vyčetl, že si zahrává s rasismem, když prodává káčátko z tmavé čokolády, které nazval „ošklivé káčátko“. Ačkoli jde pravděpodobně o odkaz na všem dobře známou pohádku, zmíněného zákazníka se to dotklo. Domnívá se asi, že jde o nevhodný rasismus.

„Crispy, Fluffy a Ugly – trojice velikonočních káčátek ve Waitrose. Ošklivé je to tmavé vpravo. Zaslechl jsem ženy, které si myslely, ‚že to není správné‘. Souhlasím. Nevyznívá to dobře. Existují tisíce možností, tak proč zrovna ‚ošklivé‘?“ zeptal se jeden z nespokojených klientů. Zprávu přinesl britský server Metro.

Společnost prodává předvelikonoční sadu tří čokoládových káčátek. Kachnička z bílé čokolády se jmenuje „Fluffy“, což lze přeložit jako ochmýřené. Kachnička z mléčné čokolády se jmenuje „Crispy“ – křupavá. A káčátko z tmavé čokolády nese jméno „Ugly“ neboli ošklivé. Balení tří čokoládových kachniček stojí osm liber, v přepočtu asi 240 korun.

Obchod už se za prodej „ošklivého káčátka“ omluvil a balení stáhl z prodeje.

Další zákazníci však nad stížností kroutili hlavou. Obchod podle nich příliš snadno podlehl politické korektnosti a vzdal se.

„V jaké úžasné zemi to my Britové žijeme. 17,4 milionu voličů rozhodnou o odchodu z EU a vláda tento verdikt už 35 měsíců statečně ignoruje. A pak si jeden jediný člověk postěžuje na ‚ošklivé káčátko‘ a obchod ho okamžitě stáhne z prodeje?“ zaznělo také udiveně na Twitteru od jednoho z diskutujících.

(zdroj: parlamentnilisty.cz, foto: Pixabay)

Komentáře